Marketing

5 kroků k úspěšné inovaci ve výrobních firmách

Inovace je slovo, který je již řadu let skloňováno ve všech pádech napříč mnoha obory. Proč je tak důležité neusnout na vavřínech a nebát se zavádět ve firmě novoty? Jednoduše proto, že firma, která neinovuje, se dříve nebo později začne potýkat s nižší ziskovostí, neporoste, ztratí krok konkurencí, a i v očích zákazníků bude působit zastarale.

5 kroků k úspěšné inovaci ve výrobních firmách Read More »

Inovace je slovo, který je již řadu let skloňováno ve všech pádech napříč mnoha obory. Proč je tak důležité neusnout na vavřínech a nebát se zavádět ve firmě novoty? Jednoduše proto, že firma, která neinovuje, se dříve nebo později začne potýkat s nižší ziskovostí, neporoste, ztratí krok konkurencí, a i v očích zákazníků bude působit zastarale.

Článek v sekci: Expanze, Marketing, Produktový marketing

Lidi kupují lidi. Pokud nabízíte služby, prodáváte tedy především sami sebe

Advokátní kanceláře, účetní nebo poradenské firmy či pojišťovny – zkrátka poskytovatelé profesionálních služeb – to nemají v marketingu vůbec snadné. Prodej něčeho, co si před nákupem nemůžete prohlédnout, vyzkoušet a v případě nespokojenosti ani vrátit, je totiž vskutku náročná disciplína.

Lidi kupují lidi. Pokud nabízíte služby, prodáváte tedy především sami sebe Read More »

Advokátní kanceláře, účetní nebo poradenské firmy či pojišťovny – zkrátka poskytovatelé profesionálních služeb – to nemají v marketingu vůbec snadné. Prodej něčeho, co si před nákupem nemůžete prohlédnout, vyzkoušet a v případě nespokojenosti ani vrátit, je totiž vskutku náročná disciplína.

Článek v sekci: Marketing, Produktový marketing

Vtipe vylez aneb žerty stranou

Každého autora, ať už jde o spisovatele či tvůrce marketingového textu, občas napadne okořenit své dílo malým žertem. Narážkou, vtípkem, odkazem, zkrátka zkusit trošku čtenáře rozesmát.

Vtipe vylez aneb žerty stranou Read More »

Každého autora, ať už jde o spisovatele či tvůrce marketingového textu, občas napadne okořenit své dílo malým žertem. Narážkou, vtípkem, odkazem, zkrátka zkusit trošku čtenáře rozesmát.

Článek v sekci: Management a strategie, Marketing