PRODUKTOVÁ KOMUNIKACE
Přesvědčte vaše zákazníky nejlepšími prodejními argumenty
Vymyslíme funkční a přesvědčivou prodejní argumentaci vašeho produktu nebo služby.
Vytvoříme kvalitní obsah pro váš kompletní produktový marketing, se kterým zaručeně obstojíte v silné konkurenci a vzbudíte zájem zákazníků.
Kdy se pustit do produktového marketingu
Když uvádíte na trh nový produkt nebo službu a chybí vám kvalitní obsah pro marketingovou komunikaci.
A také když chcete mít jistotu, že všichni vaši obchodníci mají jednotné informace a dostatečně silné argumenty pro přesvědčivou prezentaci produktu a jeho úspěšný prodej.
Nechte si zformulovat účinné prodejní argumenty, které vyvolají zájem o vaše produkty!
Kde komunikační plán produktu využijete
Na webu nebo
v e-shopu
Pro prezentaci produktu nebo služby a jejich hlavních i vedlejších charakteristik s cílem co nejlépe vyjádřit a popsat jejich přínos a hodnotu pro zákazníka.
V rámci vaší komunikační strategie vymyslíme nejvhodnější způsob propagace všech vašich produktů, aby zákazník snadno a rychle rozpoznal, který produkt je pro něj ten pravý.
V marketingové komunikaci
Kdykoliv potřebujete vytvořit nový leták, e-mailovou komunikaci nebo jednoduchou reklamu, je třeba mít v ruce ty nejlepší a nejvýstižnější argumenty. Takové, které zákazníky přesvědčí a cílí přímo na jejich potřeby.
Dodáme vám skvělý obsah pro všechny formy vaší marketingové komunikace, z něhož budete dlouhodobě těžit a reálně jej využívat.
V obchodních nabídkách
Juniorní i zkušení obchodníci potřebují praktickou navigaci k tomu, aby co nejlépe představili a prodali produkty nebo služby zákazníkům.
Vytvoříme pro ně přehlednou a jasnou strukturu argumentů, z níž si vyberou ty, které jim v obchodní praxi nejlépe vyhovují.
Jak pracujeme a co vám doručíme
Produktovou komunikaci vždy vytváříme na míru vašim produktům, zákazníkům a pochopitelně i vám a vašim konkrétním potřebám.
Tři fáze přípravy kvalitního komunikačního plánu produktu
- Analýza trhu: rozbor chování, potenciálu a potřeb zákazníků, monitoring konkurenčních nabídek a souhrn charakteristik produktů klienta.
- Syntéza: hrubý náčrt struktury argumentů, stanovení jejich vztahů, síly a relevance, seskupování charakterově blízkých argumentů.
- Výstup: dokument obsahující detailní popis jednotlivých prodejních argumentů.
Ukázka finálního řešení
Příklad komplexního výstupu (komunikační matice) zahrnujícího více cílových skupin s mírně odlišnými pohledy na produkt a důvody pro jeho koupi.
Co je součástí produktového marketingu
Segmentace zákazníků
Většinou vycházíme z klientských dat o zákaznících, případně můžeme zpracovat vlastní průzkum. Cílem je nechápat zákazníky jako jednu nekonkrétní skupinu, ale konkrétní segmenty, které se od sebe v důležitých parametrech liší.
Cílení a tvorba person
Načerpáme dostupné informace o produktu a vytvoříme typové potřeby jednotlivých zákaznických segmentů. Pro lepší pochopení připravíme rovněž pomyslné zástupce (persony) každého segmentu.
Specifikace výhod
Pečlivě projdeme vlastnosti produktu a proměníme je na výhody pro definované segmenty zákazníků. Zkrátka vyjasníme to, proč jsou produkty dobré a přínosné právě pro ně a v čem konkrétně jim pomáhají.
Zákaznické argumenty
Podíváme se na vztah potřeb zákazníka a výhod produktu, z čehož přirozeně vyplynou žádoucí obchodní sdělení. Ve výsledku tedy víte, kdo jsou vaši zákazníci, co potřebují a jak vaše produkty a služby na jejich potřeby reagují.
Co stojí za kvalitou naší práce
- Dlouholetá zkušenost - máme za sebou řadu úspěšných projektů a spokojených klientů.
- Marketingová odbornost – neustále se vzděláváme, sledujeme oborové trendy a inspirujeme se těmi nejlepšími. Jsme experti na psychologii zákazníka a prodeje a nadšení marketéři.
- Efektivita naší práce – dokážeme velmi rychle získat odborný vhled do vašeho byznysu, víme na co se ptát, jaká data požadovat a jak s nimi pracovat.
Nechte si i vy vytvořit nový komunikační plán produktu
Získejte špičkový a profesionální výstup, který posune vaši marketingovou komunikaci na vyšší úroveň.
Možnosti první schůzky
Po vyplnění kontaktního formuláře nebo telefonické domluvě Vám e-mailem zašleme návrh možných termínů schůzky. Online setkání probíhá většinou přes Google Meet, Skype, Microsoft Teams nebo Zoom. Pokud preferujete osobní schůzku, rádi Vás uvítáme v naší kanceláři na adrese Starodejvická 6, Praha 6.