rozvoj vašich marketérů
Zlepšete výkon a schopnosti vašeho marketingového týmu
Podpoříme vaše marketéry našimi odbornými znalostmi, předáme jim bohaté profesní zkušenosti a pomůžeme jim dlouhodobě se v oboru rozvíjet.
Pokud vhodné zaměstnance ve svém oddělení nemáte, umíme je pro vás nalézt. Ověříme jejich kompetence a efektivně je zapojíme do vašich marketingových aktivit.
Budujeme a rozvíjíme marketingové týmy
Rozvojové marketingové programy
Nepochybujete o tom, že máte v týmu správného člověka, ale potřebujete posílit jeho odbornost nebo mu umožnit další růst? Připravíme speciální rozvojový program přesně na míru jeho pozici ve firmě.
Profesionální ověření odbornosti a osobnostního profilu
Zajímá vás objektivní názor na kvalitu vašeho marketéra? Chcete vědět, zda zapadne do týmu a jakou má ve firmě perspektivu? Vyvinuli jsme odborný i osobnostní test, který vám tyto otázky zodpoví.
Nábor a výběr marketingových pracovníků
Chybí vám marketingový specialista nebo manažer? Umíme jej pro vás na pracovním trhu vyhledat, oslovit a ověřit jeho kompetence. Navíc vám jej pomůžeme úspěšně zapojit do firemního týmu.
Proč se starat o rozvoj marketingového týmu?
Marketing je tvrdá dřina a skuteční marketingoví experti jsou nedostatkovým zbožím. Svého marketingového experta si proto často musíte vychovat a zároveň jej podpořit v odborném vzdělávání a růstu.
Poskytněte mu možnost konzultací a profesionálního vedení, aby zvládal lépe svoji roli. Možná se však nejdříve budete chtít ujistit, že je to člověk na svém místě.
Rozvíjejte kompetence a zvyšujte kvalifikaci svých marketérů, aby váš marketing nesl výsledky.
Rozvoj v souladu s firemní strategií
Investujte do lidí, kteří za to opravdu stojí
Nakládejte se svým časem a investicemi smysluplně a nepouštějte se do rozvoje někoho, kdo na svoji pozici nestačí. Ověříme odborné kompetence vašeho pracovníka a sestavíme jeho osobnostní profil. Otevřeně vám řekneme, zda je pro vaši firmu perspektivní.
Nevěřte ad hoc řešením, realizujte firemní vizi
Máte jasnou představu o roli svého marketingového pracovníka v rámci oddělení i celé firmy? Stane se součástí managementu, nebo setrvá v pozici specialisty? Jaká bude v budoucnu jeho odpovědnost? Plán vzdělávání a rozvoje musí korespondovat s vaší celkovou firemní strategií.
Rozvojový program není série školení
Rozvojový program je zaměřen na dvě klíčové oblasti – rozšíření chybějících znalostí a dovedností pracovníka a jeho podporu při získávání praktických zkušeností. Proto náš program klade velký důraz na mentoring a řešení konkrétních úkolů, za jejichž splnění je pracovník odpovědný.
Jak hledáme, vybíráme a ověřujeme marketéry
Kvalitně připravený nábor marketingových pracovníků
Profil pracovní role zajistí, aby byla náborová kritéria nastavena realisticky a smysluplně. Tedy aby požadavky na kompetence a zkušenosti skutečně odpovídaly tomu, co bude daná pozice obnášet.
Efektivně tak vyhledáváme kandidáty, kteří dobře zapadnou do stávajícího kolektivu. Zároveň se sníží riziko, že náborovým sítem neprojde zájemce, kterého lze vhodně rozvíjet a jež na svoji významnější profesní příležitost teprve čeká.
Odborné testy a pohovory s marketingovými experty
Při náboru nového specialisty se nespoléháme pouze na osobnostní profil. Ten totiž nevypovídá mnoho o praktických dovednostech a odborných znalostech uchazeče.
Součástí předvýběru na marketingové pozice jsou proto i strukturované pohovory s marketingovými experty. Prostřednictvím praktických situací a příkladů tak prověříme reálné znalosti a schopnosti uchazečů.
Začněte i vy systematicky rozvíjet schopnosti vašich marketérů
Získejte pro ně odbornou podporu a rozvoj, který jim pomůže růst a odvádět pro vás lepší práci.
Možnosti první schůzky
Po vyplnění kontaktního formuláře nebo telefonické domluvě vám e-mailem zašleme návrh možných termínů schůzky. Online setkání probíhá většinou přes Google Meet, Skype, Microsoft Teams nebo Zoom. Pokud preferujete osobní schůzku, rádi vás uvítáme v naší kanceláři na adrese Starodejvická 6, Praha 6.