5 kroků k úspěšné inovaci ve výrobních firmách
Inovace je slovo, který je již řadu let skloňováno ve všech pádech napříč mnoha obory. Proč je tak důležité neusnout na vavřínech a nebát se zavádět ve firmě novoty? Jednoduše proto, že firma, která neinovuje, se dříve nebo později začne potýkat s nižší ziskovostí, neporoste, ztratí krok konkurencí, a i v očích zákazníků bude působit zastarale.
5 kroků k úspěšné inovaci ve výrobních firmách Read More »
Inovace je slovo, který je již řadu let skloňováno ve všech pádech napříč mnoha obory. Proč je tak důležité neusnout na vavřínech a nebát se zavádět ve firmě novoty? Jednoduše proto, že firma, která neinovuje, se dříve nebo později začne potýkat s nižší ziskovostí, neporoste, ztratí krok konkurencí, a i v očích zákazníků bude působit zastarale.
Článek v sekci: Expanze, Marketing, Produktový marketing