Expanze

5 kroků k úspěšné inovaci ve výrobních firmách

Inovace je slovo, který je již řadu let skloňováno ve všech pádech napříč mnoha obory. Proč je tak důležité neusnout na vavřínech a nebát se zavádět ve firmě novoty? Jednoduše proto, že firma, která neinovuje, se dříve nebo později začne potýkat s nižší ziskovostí, neporoste, ztratí krok konkurencí, a i v očích zákazníků bude působit zastarale.

5 kroků k úspěšné inovaci ve výrobních firmách Read More »

Inovace je slovo, který je již řadu let skloňováno ve všech pádech napříč mnoha obory. Proč je tak důležité neusnout na vavřínech a nebát se zavádět ve firmě novoty? Jednoduše proto, že firma, která neinovuje, se dříve nebo později začne potýkat s nižší ziskovostí, neporoste, ztratí krok konkurencí, a i v očích zákazníků bude působit zastarale.

Článek v sekci: Expanze, Marketing, Produktový marketing

Stojí vaše značka na pevných hodnotách? (2. část)

Hodnoty značky jsou jedna věc. Ta druhá a neméně podstatná je způsob, jak s nimi nakládáme, jak je demonstrujeme a prožíváme. Zkrátka jak s nimi pracujeme. Právě to odlišuje slabé značky o těch skvělých.

Stojí vaše značka na pevných hodnotách? (2. část) Read More »

Hodnoty značky jsou jedna věc. Ta druhá a neméně podstatná je způsob, jak s nimi nakládáme, jak je demonstrujeme a prožíváme. Zkrátka jak s nimi pracujeme. Právě to odlišuje slabé značky o těch skvělých.

Článek v sekci: Expanze, Produktový marketing

Stojí vaše značka na pevných hodnotách? (1. část)

Když přemýšlíme o značkách v marketingu, nemáme na mysli jen barevné logo, silný slogan nebo dechberoucí příběh. To nejdůležitější na značce jsou totiž její hodnoty, pevně ukotvené v pozadí.

Stojí vaše značka na pevných hodnotách? (1. část) Read More »

Když přemýšlíme o značkách v marketingu, nemáme na mysli jen barevné logo, silný slogan nebo dechberoucí příběh. To nejdůležitější na značce jsou totiž její hodnoty, pevně ukotvené v pozadí.

Článek v sekci: Expanze, Produktový marketing

Jak zlevnit marketing a přitom jej stále dělat dobře

Jedna byznysová anekdota říká, že obchod ve firmě peníze vydělává, zatímco marketing je utrácí. Jak tedy dosáhnout toho, aby marketingová práce byla skutečně snadná, efektivní a utrácela jen za to, za co opravdu musí?

Jak zlevnit marketing a přitom jej stále dělat dobře Read More »

Jedna byznysová anekdota říká, že obchod ve firmě peníze vydělává, zatímco marketing je utrácí. Jak tedy dosáhnout toho, aby marketingová práce byla skutečně snadná, efektivní a utrácela jen za to, za co opravdu musí?

Článek v sekci: Expanze, Produktový marketing

Prodávat každému není chytré, ale hloupé a těžké

Máte tendenci tvořit svůj produkt či službu doslova pro každého? Myslíte, že čím víc potenciálních, tím také víc skutečných zákazníků? Zadržte, je to přesně naopak!

Prodávat každému není chytré, ale hloupé a těžké Read More »

Máte tendenci tvořit svůj produkt či službu doslova pro každého? Myslíte, že čím víc potenciálních, tím také víc skutečných zákazníků? Zadržte, je to přesně naopak!

Článek v sekci: Expanze, Produktový marketing

Jste pod tlakem velkých prodejců? Zkuste si najít svou niku!

Niky jsou obecně velmi dobrou strategií menších konkurentů na trhu, kde dominují velcí hráči. Proto jsme se na tuto problematiku zaměřili, když nás počátkem léta společnost Kobe pozvala přednášet na setkání se svými partnery a prodejci – většinou menšími IT firmami.

Jste pod tlakem velkých prodejců? Zkuste si najít svou niku! Read More »

Niky jsou obecně velmi dobrou strategií menších konkurentů na trhu, kde dominují velcí hráči. Proto jsme se na tuto problematiku zaměřili, když nás počátkem léta společnost Kobe pozvala přednášet na setkání se svými partnery a prodejci – většinou menšími IT firmami.

Článek v sekci: Expanze, Produktový marketing

Jak zatočit korporátní tanker smykem

Nepodaří se každý den nachytat korporaci v nedbalkách, jako se to povedlo O2 vůči svým konkurentům ve čtvrtek 11. dubna 2013. Dramatické snížení ceny volání překvapilo nejen zákazníky, ale i Vodafone, který na ně zareagoval naprostým chaosem. T-Mobile následoval den poté.

Jak zatočit korporátní tanker smykem Read More »

Nepodaří se každý den nachytat korporaci v nedbalkách, jako se to povedlo O2 vůči svým konkurentům ve čtvrtek 11. dubna 2013. Dramatické snížení ceny volání překvapilo nejen zákazníky, ale i Vodafone, který na ně zareagoval naprostým chaosem. T-Mobile následoval den poté.

Článek v sekci: Expanze, Produktový marketing

Tři pravidla pro úspěšný rozjezd prodeje

Každý jsme čas od času zákazníkem – někdy spokojeným, jindy nespokojeným a jindy zas marně hledajícím ten správný chytrý telefon nebo dovolenou. To je okamžik, kdy je správné se zamyslet a hledat špatné i dobré návyky a postupy při marketingu a prodeji.

Tři pravidla pro úspěšný rozjezd prodeje Read More »

Každý jsme čas od času zákazníkem – někdy spokojeným, jindy nespokojeným a jindy zas marně hledajícím ten správný chytrý telefon nebo dovolenou. To je okamžik, kdy je správné se zamyslet a hledat špatné i dobré návyky a postupy při marketingu a prodeji.

Článek v sekci: Expanze, Produktový marketing