o inovaci, expanzi, strategii a  rozvoji

Inspirujte se

Každé podnikání potřebuje hlavu i srdce

Byznys koučink

Lídr, nebo manažer? Kdo je víc? Je pro úspěch firmy důležitější šéf, který perfektně řídí projekty a deleguje úkoly, nebo ten, jenž určuje směr firmy, dokáže rozpoznat příležitosti a motivovat tým? Odpověď vás možná překvapí. K úspěšnému byznysu a nadšení lidí jsou nezbytné obě role.

Číst článek »

5 kroků k úspěšné inovaci ve výrobních firmách

Expanze, Marketing, Produktový marketing

Inovace je slovo, který je již řadu let skloňováno ve všech pádech napříč mnoha obory. Proč je tak důležité neusnout na vavřínech a nebát se zavádět ve firmě novoty? Jednoduše proto, že firma, která neinovuje, se dříve nebo později začne potýkat s nižší ziskovostí, neporoste, ztratí krok konkurencí, a i v očích zákazníků bude působit zastarale.

Číst článek »

Darujte příležitost k profesnímu i osobnímu rozvoji

Byznys koučink

Překvapte letos skutečně originálním dárkem, který obdarovaného posune vpřed. Věnujte svým klíčovým manažerům, významným zaměstnancům, oblíbeným kolegům nebo blízkým přátelům poukaz na hodiny byznys koučinku. Umožněte jim dále se profesně i osobně rozvíjet a dosáhnout v životě i zaměstnání větší spokojenosti, vyššího sebevědomí a dlouhodobého úspěchu.

Číst článek »

Jak zkrotit bouři v týmu (3. díl)

Lidské zdroje, Management a strategie

Většina účastníků našich workshopů přiznává, že se jejich týmy nacházejí na rozhraní fází bouření a normování. Pro každého manažera to je náročné období, které vyžaduje jeho plné nasazení. Zároveň je poměrně neefektivní, protože se příliš mnoho energie pracovníků upíná směrem k problémům místo na zákazníky a spotřebitele.

Číst článek »

Změna zevnitř nebo zvenku? Konzultační firma nebo sami?

Lidské zdroje, Management a strategie

Svět se mění. Majitelé a manažeři si uvědomují, že je potřeba dělat věci jinak. Takovou situaci všichni známe. Dosud jsme si vždycky pomohli sami, teď ale nevíme, co s tím, jak na to. Vlastně to ve firmě nikdo neumí. Chce to získat nové dovednosti. Může jít třeba o výkon aktivní prodejní práce, nebo využívání aplikace typu CRM. Ale je to spojeno s řadou obav. Vnímají to všichni? Jak je možné si určité dovednosti osvojit, jde to vůbec? Máme dost ochoty, vůle se něco nového naučit?

Číst článek »

Bez firemních hodnot se nikam neposunete (5. díl)

Management a strategie

Práce se na vás hrne a obchodních příležitostí je dost. Mohli byste toho zvládnout více, třeba i růst. Nemáte ale dostatek lidí a nové se vám nedaří získat. Na vaše výzvy ani inzeráty není dostatečná odezva. Vaše nejlepší pracovníky oslovuje konkurence a vy víte, že si nemůžete dovolit ztratit ty nejlepší, jejichž cena na trhu roste, a to i pro vás.

Číst článek »

K čemu je nespokojenému byznys koučink

Lidské zdroje

Přemýšleli jste při své nespokojenosti o tom, že byste mohli využít službu byznys kouče? Tušíte, že byste pro změnu, kterou si přejete uskutečnit a která se dotýká lidí kolem vás, která může výrazně ovlivnit chod vaší firmy, potřebovali podporu? Někoho, kdo už něčím takovým prošel, kdo vám nabídne pohled zvenčí, kdo rozumí vašim obavám? Nevíte ale, jak to může fungovat, to si jako budeme jenom povídat?

Číst článek »

Seminář „Motivace jednotlivce a  týmu“

Lidské zdroje, Semináře

Co dnes lidi pohání k vyššímu výkonu? Jak ovlivnit nadšení, chuť do práce, do změn? A co dělat ve chvíli, kdy nemám sílu pokračovat?
Pojďte se setkat s dalšími manažery, kteří mají stejné otázky, a společně získejte řadu nápadů, jak motivovat pracovní kolektiv na našem úspěšném semináři “Motivace jednotlivce, týmu i sebe sama”.

Číst článek »

Kouzlo křepčícího Korejce

Management a strategie

Když někdo dokáže dosáhnout 1 miliardu shlédnutí svého videa na YouTube, musí za tím být nejen příslovečné stěstí, ale také hodně profesionality a velká dávka marketingu. Co vše nechybělo Gangnam Stylu, aby se mohl stát nejsledovanějším online videem všech dob?

Číst článek »

Virál není o penězích, ale o nápadu

Expanze

Vypadá to na první pohled velmi lákavě – s malou investicí připravíte nějaký pěkný virální kousek a sami vaši zákazníci jej budou distribuovat. Ušetříte spousty peněz za média a byznys se bude pěkně točit. Jenže tak snadné to s virální kampaní vážně není.

Číst článek »

Placená média na internetu? Ale jdětě!

Management a strategie

Dnes jsem poslouchal docela zajímavou debatu na BBC, která se celá točila kolem možnosti, že by čtenáři na internetu museli za zprávy v onlinových magazínech a novinách platit. Argumenty byly poměrně jasné – inzerce už není to, co bývala a přeci jen poslat reportéra s fotografem do Ugandy něco stojí. Jenže tak jednoznačná situace rozhodně není.

Číst článek »

Nahlédnutí do guerillového marketingu

Expanze

Často dostáváme otázky na téma guerilla marketingu – jak to vlastně funguje a jestli to není celé tak trochu nelegální, když to má takový podezřelý název. Pojďme se podívat na pár základních principů, jejichž dodržování je právě klíčem ke guerillovému úspěchu.

Číst článek »

O důležitosti komunikačního mixu

Expanze

Sledovat postoje a nabídku konkurence se vždy vyplatí, o tom není sporu. Každý podnikatel by měl mít perfektně zmapováno, co se děje kolem něj, větší firmy by k takovému účelu měly mít vyhrazené speciální pracovníky. Ale o tom dnes nechci psát. Chci upozornit na jednu vějičku, kterou jsem našel právě u konkurenční firmy.

Číst článek »

Být trendy neznamená být úspěšný

Produktový marketing

Na internetu na nás neustále útočí nové trendy: blogy, komunity, komerční profily, videoreklama, Facebook. Nicméně idea „mají to všichni – musím to mít také“ není zrovna na místě. Klienti se občas naprosto bezhlavě honí za tím, co je in, aniž by přemýšleli nad tím, zda jejich produkt či služba, je opravdu to pravé ořechové pro tento druh reklamy.

Číst článek »

Děláme to pro louskáčky?

Management a strategie

Mám rád tátu reklamy Davida Ogilvyho, protože si ve svých knížkách nebere servítky. Jedním z jeho klíčových hesel je „děláme to pro byznys“. Protože v jakékoliv činnosti týkající se reklamy by měl být byznys až na prvním místě, dávno před krásou, originalitou a vznosnými idejemi.

Číst článek »

Největší chyba marketingového specialisty

Expanze

Jaká je nejčastější chyba, které se dopouštějí lidé na všech fázích marketingové struktury? Než začnete přemýšlet o přestřelení budgetu, marketingových aktivitách „jen tak“ bez jasného důvodu nebo dokonce skončíte u zbytečného sexu v reklamě, zadržte!

Číst článek »