příběh z naší praxe
UNIS-N: Z běžného nábytkáře v jasně vyprofilovanou Sedlčanskou nábytkovou továrnu
Významný středočeský výrobce nábytku s historií od roku 1998 zaměstnávající téměř 30 zaměstnanců. Vlastní distribuční síť, e-shop a řada obchodních aktivit typu B2B.
Situace před naším vstupem
Jako řada jiných výrobců byl UNIS-N pro své zákazníky sice specializovanou, ale nepříliš dobře čitelnou firmou. V katalogu měl stovky produktů, z nichž řada se prodávala velmi málo. Různé styly nábytku, kusy, které historicky přibývaly do portfolia bez větší koncepce. A také letité katalogy, jež už dávno ztratily relevanci a aktuálnost.
Naše řešení a postup
Ze všeho nejdůležitější bylo udělat pořádek v produktech – v rámci nové produktové strategie jsme je tedy pomohli ohodnotit z hlediska tržního potenciálu, některé sloučili, a tím jsme zúžili produktovou nabídku.
Tato změna nám zároveň umožnila s klientem vyjasnit, kde je jejich hlavní pozice – v rustikálním, lehce zdobeném nábytku v tzv. selském stylu.
Přistoupili jsme ke komplexnímu rebrandingu, jehož součástí byl návrh nových log nejen firmy samotné, ale také její komerční divize, a konečně i produktoví řady, která dostala název RUSTICO.
Pro RUSTICO jsme také od A do Z připravili komplexní katalog s řadou nově koncipovaných vizualizací. To byl proti původním fotografiím obrovský posun kupředu.
Výsledek a přínos pro klienta
Nejpodstatnějším přínosem je nová produktová strategie – s užším portfoliem, jasně profilovaným a dobře popsaným a komunikovaným v krásném katalogu RUSTICO. Nová loga pak pomáhají firmě nejen při prodeji koncovým zákazníkům, ale také obchodním partnerům. A co víc, celá změna je také obrovsky cenným vkladem pro plánovanou expanzi firmy na německý, rakouský a další zahraniční trhy.